Alla inlägg den 19 juli 2015

Av Linda - 19 juli 2015 20:49

Hej på er


Hoppas att allt är bra med er :)

Jag har varigt och hämtat ut två stycken så kallade Baby Boxar. Jag hittade dom på http://www.babypaket.com/ och här kan man hitta alla gratis baby/barn paket (endel kan man få betala frakt för eller något annat). Jag har bara tagit dom man kan få gratis.

Här nedan kommer bilder på dom två paketen jag har hämtat ut. Det ska komma ett till med posten och ett ska hämtas ut om ca 1-2 veckor jag får ett sms när det kommer.


Den ena boxen kommer från LloydsApotek 

 

Den andra kommer från Apoteksgruppen i denna fick man även en tidning som heter Baby (grund tidningen heter Föräldrar och Barn) men den har jag redan börjat läsa så det var därför den inte kom med på bilden ;)

 

Det jag tyckte var bra med dessa två paket var att man inte fick samma saker. Det är även saker som man har bra användning för känns det som :)


Idag har vi även varit i Farsta Centrum och handlat lite baby kläder men det lägger jag upp bilder på i ett annat innlägg :). Jag köppte även garn till en åkpåse för bilbarnstolen som jag ska sticka men lägger ut bild på det när jag har börjat på den :)

På eftermiddagen var vi hos Herr Anttilas pappa och hans fru å deras lilla dotter.


Hoppas ni har haft en bra dag <3

Kram kram <3


Ovido - Quiz & Flashcards