Alla inlägg under februari 2015

Av Linda - 28 februari 2015 17:43

Snart är det dags för bio :-)
Ska bli jätte roligt :-D
Hoppas ni har en bra kväll <3

Av Linda - 28 februari 2015 12:14

Hej på er


Har precis gjort dagens 30 dagars utmaning. det blev 26 armhävningar idag och just nu känns armarna som gile   

Idag blir det ju bio och middag med min älskade man    det ska bli så roligt 


Hoppas ni får en underbar dag <3


Av Linda - 27 februari 2015 19:01

Hej på er
Har inte hunnigt blogga idag det har varit mycket på jobbet :-)
Just nu sitter jag å väntar på att tvätten ska bli klar :-\
Det har inte hänt så mycket idag förutom att det har varit fult ös på jobbet ;-)
Imorgon blir det bio med världens bästa man <3
Nu blev tvätten klar så nu ska jag hänga upp den sen blir det att ta en promenad med hunden <3
Hörs kanske senare <3

Av Linda - 26 februari 2015 21:47

Hej på er


Nu är det dags att sova ska bara betala lite räkningar först :)

Och självklart ska jag göra 30 dagars utmaningen också sen är det natti natti ;)


Ska försöka ladda upp ett klip på näre min älskade man spelar och sjunger en låt (fick det inte att fungera idag)


Ha det så bra och sov gott <3

Av Linda - 26 februari 2015 16:48

Hej på er

Har värkligen världens bästa man

Han har sett att jag har varigt irriterad och lätt retlig idag och nu kom han med förslaget att vi ska gå ut och käka på lördag och gå på bio också

Han vet värkligen hur han ska göra mig på gott humör :D


När jag skrev och sa att han hade gjort mig på bättre humör skrev han

Sittat "A happy wife is a happy life   "

Han är bara bäst <3


Hoppas ni får en bra kväll <3

Av Linda - 26 februari 2015 15:09

Hej igen


Vet inte vad det är med mig idag men känner mig så sjukt irriterad

Idag känns det som att jag har världens kortaste stubin och att alla är helt dumma i huvedet

Typiskt att man har ett jobb där man måste vara trecvlig mot alla

Skulle hälst bara vilja skrika och va vresig och krypa ner under täcket å gömma mig


Hoppas ni har en bättre dag <3

Av Linda - 26 februari 2015 10:15

Hej och god morgon på er :)

Nu är det bara en dag till helg (om man räknar fredagen som första helgdagen ;) )

Idag skiner solen igen här i stockholm och det är får iluften och hur kan man vara nere å ledsen nu?? :D


Har sovigt dåligt i natt så idag blir det en latte (jag hatar smaken av kaffe och dricker igentligen bara chai latte så jag är värkligen inte pigg idag)


Hoppas ni har en bra dag och att ni får lite sol på er också <3

Av Linda - 25 februari 2015 21:18

Hej igen :D


Här kommer några mönster jag har köpt som jag ska sy rockabilly insperenande kläder av (när jag hittar rätt tyg som jag vill ha vill säga  )

här kommer mönstrena

           


Jag har köpt dessa mönster på fagert.se dom har jätte bra mönster där och man kan välja olika kategorier så man kan tex välja vintage 40-50 tal (vilket jag köoer mäst av)


Sen har vi köpt söta 50-tals koppar, det är 6 stycken och tror alla har ett fat till också

här är koppen


Nu ska jag snart gå å sova så ni får ha en bra kväll/natt

Natti Natt på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards