Alla inlägg under maj 2015

Av Linda - 31 maj 2015 09:40

Hej på er

Här kommer en liten snabbsumering av veckan som har gått.

I onsdags var jag å mamma å handlade bikini inför sommaren. Jag hittade två bikini trosor samt en topp.

I fredags träffade jag fru Roos som bor i nässjö. Det var ett tag sen som vi träffades så det var super kul. Vi va inne på en butik som heter Lush. Jag köpte en ansiktsmask och en massage tvål som ska vara bra när man är gravid så den ska herr Anttila få hjälpa mig å snörja magen med ;-)

Igår var det en träff med svärmor som är i stockholm över helgen. Det blev en tur till farsta och jag köpte två nya behåar och två 3-pack strumpor.

Idag ska vi gå på en visning av en lägenhet. Jag hoppas värkligen att det ska vara något för oss. Det ser lovande ut på bilderna i alla fall :-). Det skulle vara skönt att hitta något innan lillen/lillan kommer.

Hoppas ni får en bra dag
Kram på er

Av Linda - 24 maj 2015 14:34

Hej på er

Då var dagens uppgift avklarad.
Jessie har nu blivit badad, fönad och borstad. Känns skönt att ha det gjort men nu är jag trött och ligger på soffan å tar igen mig ?

Veckan som gott har jag varit super trött och sovigt dåligt. Detta beror nog på att jag har börjat drömma mardrömmar igen :-( men för hoppningsvis går det över snart ?

Hoppas ni har en bra dag i solskenet ??

Av Linda - 11 maj 2015 10:08

Hej på er


Det var länge sen sist som jag skrev. Detta beror på att jag inte har mått så bra :(.

Jag har varigt trött och mått väldigt illa och detta beror på att jag är gravid :D


Just nu är jag i vecka 15 (går in i vecka 16 på onsdag)

Jag har mått illa hela början av graviditeten men det börjar avta nu vilket är super skönt, har dock dagar som jag mår illa fortfarande men men det är ju en del av att vara gravid ;)


Här kommer en liten rolig bild som en kommpis tog på oss när vi skulle lägga ut på fb att vi var gravida :)

   

Självklart fick lilla vovven vara med också <3


Jag ska försöka bli bättre på att blogga men det beror ju lite på hur jag mår också ;)

Kram på er <3 

Ovido - Quiz & Flashcards