Direktlänk till inlägg 15 april 2017

Glad påsk på er ?

Av Linda - 15 april 2017 20:48

Hej och glad påsk på er
Idag fick Jasmine sitt första påskägg. Hon fick ett gossedjurs troll och sen fick hon kritor och ritpapper. Hon blev väldigt glad över de och ville inte sluta rita när vi skulle klä på oss för att åka iväg.
Idag har vi varit på tom tits med min systers och hennes festmat. De va supertrevligt och Jasmine älskade vatten experimenten vilket inte va en så stor förvåning då hon älskar vatten ??. Hon tyckte även de va väldigt kul att bygga med klossarna som fanns där.

Nu låter det som att herr Anttila håller på att tänder ljus så nu blir det film mys ??

Hoppas ni har haft en trevlig påskafton och att ni får några fortsatta trevliga och roliga lediga dagar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 maj 2017 17:01

Hej på er Idag fick Jasmine sitt 18 månaders vaccin och det gick förvånansvärt bra måste jag säga. Hon grät lite och sen va de över :) Hon "klarade" även de hon skulle kunna vid 18 månaders ålder men jag brukar inte bry mig så mycket om det där. ...

Av Linda - 21 april 2017 05:31


Idag bestämde sig Jasmine för att gå upp kl 04 :-/ vilket inte va jättepopulärt hos mig. Idag så kommer Jasmine va hemma från förskolan och umgås med sin moster ...

Av Linda - 18 april 2017 19:58

Hej på er hoppas ni har haft en bra dag och en bra påskledighet. Vi har haft det jätteskönt med mycket lek i parken ...

Av Linda - 15 april 2017 20:58

Glömde skriva att vi åt påskmiddag hos mamma å pappa när vi varit på Tom Tits. Vi åt så att säga påskmat vilket för oss innebär Janssons frestelse Prinskorv Köttbullar Lamm Potatis Och så drack vi påskmust ? ...

Av Linda - 9 april 2017 10:05


Hej på er De blev ett lång uppehåll på bloggen ?? Tiden har inte riktigt funnits för att skriva. Allt går bra med Jasmine å hennes mage. Hon ha börjat förskola och de går jätte bra ?? Livet flyter på. Jag ska försöka börja blogga mer men vi får ...

Skapa flashcards