Alla inlägg under februari 2015

Av Linda - 25 februari 2015 20:48

Då var dagens 30 dagars utmaning klar så himmla jobbigt :-P

Av Linda - 25 februari 2015 15:01

Hej på er


Har funderat litte på detta med Date Night. Vad tycker ni om det är det något ni skulle kunna göra med eran partner??

Det som Date Night handlar om i mitt perspektiv är att den ena parten planerar en kväll där han/hon hittar må något man kan göra tillsammans typ som att gå ut å äta eller kolla på bio eller kanke gå å bowla eller varför inte sitta hemma och titta på film och laga lite god mat.

Detta sker en gång i månaden och så turas man om varje månad.

Jag tycekr det skulle vara roligt men vad tycker ni?? Komentera gärna   


Hoppas ni haft en bra dag så här långt <3

Av Linda - 25 februari 2015 10:32

God morgon på er eller rättare sagt god förmiddag ;)

Idag är det ingen utbildning så idag får jag sitta å svara i telen själv ;)

I stockholm lyser solen och det är vårkännslor i luften :D


Igår blev ddet ju inte så mycket blogga av. Hade annat att stå i och jag glömde att göra mina armhävningar (för 30 dagars utmaningen) så det blir till att göra dom idag i stället ;) det blev ju alltså två vilodagar ;)


Hoppas ni får en bra dag <3

Av Linda - 24 februari 2015 08:50

God morgon på er
Jobbar 10-17 idag också :-)
Idag är det fortsatt utbildning på jobbet

Idag lyser solen i stockholm och det är super skönt med lite som så idag blev det solgkasögonen på :-)

Hoppas ni får en bra dag <3

Av Linda - 23 februari 2015 20:51

Hej


Jag har köpt lite nya saker till garderobem :D


En kofta där man kan ta bort "pälsen" på kragen

   


Tvä väskor

 


Ett halsband med ett ankare och strass stenar


 

Ovh sist örhängen med ett ankare

 


Allt har jag köpt från add9.se kolla in butiken dom har lite rockabilly inspererade grejer också ;)


Ha det bra och sov gott kommer inte blogga mer idag så

Natti Natt för idag <3


Av Linda - 23 februari 2015 20:17

Det blev inga armhävningar idag enligt appen är det vilodag idag (rest day)

Känns sjukt skönt att få vila musklerna lite <3 

ÄLSKAR REST DAY!!!!!!!!!!!

Av Linda - 23 februari 2015 18:38

Hej på er
Då har jag varigt hemma i ca 30 min nu känns skönt :-)
Har inte bloggat på dan då jag har haft en upplärning i växeln där jag jobbar så det har varigt fult fokus på det ;-)

Idag har det varigt en regnig dag i stockholm :-( och tråts sportlovs vecka har det varigt ganska mycket men det har gått bra i alla fall :-) <3

Nu blir det strax mat och sen blir det att köra 30 dagars utmaningen och göra mina armhävningar ;-) :-)

Ha det bra <3

Av Linda - 23 februari 2015 07:17

God morgon på er :-)
Jag har inte börjat jobba enu. Denna vecka jobbar jag 10-17 (jobbar deltid)
Morgonen så här långt. Gick upp som vanligt i lungn å ro. Gjorde frukost och då blev mina tre mackor blev lite brända men inte nog med det så går brandalarmet för att mina mackor blev brända :-( men men nu hoppas jahg dagen blir bättre :-)
Ha en bra dag på er, kanske bloggar mer under dagen beror på hur dagen ser ut på jobbet :-) ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards