Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Linda - 22 februari 2015 22:06

Då var det dags att sova det blir ju upp å jobba imorgon :-)
Hur har dagen sett ut idag då ra??
Vi har inte gjort så mycket kollat på Gotham dom avsnitten vi hade, till nr 16.
Sedan har jag som jag skrev tidigare klippt herr Anttila
Jag har även tränat lite :-) känns skönt men det värker i musklerna. Jag håller på med en 30 dagars utmaning (jag har en app till hjälp). Just denna månadsperiod så gör jag armhävningar. Man börjar på 15 armhävningar sen blir det en mer per dag ;-) har gjort 7 dagar idag så är på gång. För mig passar 30 dagars utmaningen bra då jag gillar utmaningen samt att jag vet att jag håller på i 30 dagar sen är det slut, jag har nämligen väldigt lätt att trötna på träning :-)
Ne dags att sova nu hoppas ni får en bra natt med en god sömn
Sov gott och hoppas ni får en bra dag imorgon :-)

Av Linda - 22 februari 2015 18:44

Hej

Här kommer filmen på våran vovve Jessie från imorse



 

Kram på er bloggar som sagt mer sen ;)

Av Linda - 22 februari 2015 18:38

Hej på er

Jag har precis klipt färdig herr Anttilas hår nu :) (har gjort det några gånger förut)

Hans hår hade vlivigt så långt så det såg ut som han hade mössa på sig

här kommer några bilder


Här är före bilder...

     

...och efterbilder

       

Bloggar innan läggdags igen ;) nu blir det att spela lite dataspel

Kram på er


Av Linda - 22 februari 2015 11:20

För att följa mitt liv i bilder följ min instagram FRUANTTILA89 ?????????

Av Linda - 22 februari 2015 08:37

Då var snön tillbaka igen. Nästan allt hade smält bort igår men under natten kom den tillbaka ? jag vill ha vår nu
Våran hund jessie blev glad i alla fall av snön och det är så roligt att se henne springa runt av lycka ? ska försöka få upp ett filmklip på henne se
Nu blir det frukost och kolla på en serie som heter Gotham ? den handlar om tiden före Batman när Bruce Wayne var liten å hans föräldrar blev skjutna den är super bra och gillar man den typen av filmer så rekomenderar jag att man ser serien ??

Ovido - Quiz & Flashcards