Alla inlägg den 18 april 2017

Av Linda - 18 april 2017 19:58

Hej på er hoppas ni har haft en bra dag och en bra påskledighet. Vi har haft det jätteskönt med mycket lek i parken <3
Idag var det jobb och dagis som stod på schemat. När jag hämtade Jasmine på dagis så berättade pedagogen hur dagen hade varit och den hade varit bra, Jasmine va dock lite trött men de beror på att hon har sovit dåligt inatt. Sedan visade hon mig en bild på Jasmine och en av pojkarna på hennes avdelning och dom stod å pussades så himla gulligt :D så Jasmine har fått sin första pojkvän <3 och de kan ju även förklara varför hon är snorig typ hela tiden om hon springer runt å pussas med pojkarna ;)
Nu ska jag varva ner i soffan. Jasmine sover och herr Anttila är i kyrkan så för mig blir det nog en kopp te och så ska jag titta på ett avsnitt av outlander på Netflix <3

Ha en bra kväll <3

Här har vi en bild från parkhänget med pappa och en kompis till oss

Och här är en annan med pappa och våran hund Jessie vill tillägga att vi va själva i parken annars hade inte våran hund fått följa med ;)

Ovido - Quiz & Flashcards